Klantenservice

Bestellen

Bestellen doe je in 3 eenvoudige stappen:

1. Voeg een product toe aan je winkelwagen en ga naar bestellen
2. Controleer je bestelling en pas indien nodig aantallen of producten aan. Denk aan naam, afleveradres, verzending.
3. Rond af door te betalen.

Betalen

Je hebt de keuze om op verschillende manieren te betalen, ook als je vanuit België of Duitsland wilt betalen.

Het hele proces van bestellen en betalen verloopt via een beveiligde SSL-verbinding (te herkennen aan het hangslotje en een webadres dat begint met https). De betalingen verlopen veilig en snel via Mollie.

Betalen kan op de volgende manieren:

iDEAL

Gebruik je internetbankieren en ben je klant bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of van Lanschot?
Dan kun je iDEAL kiezen als betaalwijze. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank.

Bancontant/Mister Cash

Gebruik je internetbankieren bij een bank in België? Dan kun je Mister Cash kiezen als betaalwijze. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank.

SOFORT Banking

Met SOFORT Banking kun je betalen als je een rekening voor Internetbankieren hebt in België, Duitsland of Nederland. De daadwerkelijke betaling vindt plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank.

Creditcard

Je kunt betalen met creditcards van o.a. MasterCard en Visa van Belgische aanbieders. De daadwerkelijke betaling vindt plaats in de vertrouwde omgeving van jouw creditcardmaatschappij.

KBC/CBC-betaalknop

Via de KBC/CBC-betaalknop kun je als klant van de Belgische banken KBC en CBC  je online aankopen eenvoudig betalen via jouw vertrouwde online bankomgeving.

PayPal

Heb je een PayPal account? Dan is PayPal een gemakkelijke en vertrouwde betaalmogelijkheid. Selecteer PayPal bij het afrekenen en je wordt gevraagd in te loggen op jouw account om de betaling te bevestigen. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van jouw PayPal account.

Bezorging en levertijd

Om zoveel mogelijk te voorkomen dat jouw pakje in beschadigde staat wordt afgegeven, worden bestellingen met de grootst mogelijke zorg verpakt.

Bestellingen boven de € 60 worden gratis thuisbezorgd.
Voor een bestelling onder de € 60 wordt € 6,50 aan bezorgkosten in rekening gebracht.

Nadat de betaling ontvangen is, wordt jouw bestelling zo snel mogelijk verpakt en verzonden. Zodra jouw bestelling klaar is voor verzending, ontvang je hierover bericht per e-mail.
We streven er naar om je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen nadat de betaling door ons is ontvangen bij je thuis te hebben. Mocht er om één of andere reden een langere levertijd dan 3 werkdagen van toepassing zijn, nemen we hierover zo snel mogelijk contact met je op.

Bezorging en levertijd België en Duitsland

De bestellingen naar België en Duitsland worden bezorgd door PostNL. Bestellingen worden altijd verzonden als pakketpost, met een track & trace code.

Bestellingen boven de € 120 worden gratis thuisbezorgd.
Voor een bestelling onder de € 120 wordt € 13 aan bezorgkosten in rekening gebracht.

Bezorging en levertijd overige landen

In principe wordt alleen geleverd binnen België
Wil je een bestelling plaatsen en laten bezorgen naar een land buiten België? Stuur dan een bericht naar info@ddetailing.be en informeer naar de mogelijkheden.

Ruilen & Retourneren

Ruilen

Heb je een verkeerde keuze gemaakt en wil je je bestelling ruilen?
Stuur dan je product(en) retour volgens de instructie onder het kopje Retourneren. Om het product van je eventuele (nieuwe) keuze te ontvangen, plaats je een nieuwe bestelling.

Retourneren

Je hebt na de aankoop nog 15 dagen de tijd om na te denken over je aankoop. Ben je toch niet blij met de aankoop? Je kunt dit binnen 15 dagen na ontvangst van je bestelling melden bij SENSHA Belgium (per e-mail naar info@ddetailing.be of via het contactformulier op deze pagina). Je ontvangt dan per omgaande verdere instructies over hoe je het product retour kunt zenden.

De kosten voor dit retourneren zijn voor jou. Ook de verantwoordelijkheid voor het terugzenden ligt bij jou: het is raadzaam om voor traceerbare pakketpost te kiezen.
Er wordt ook van je gevraagd om de producten in originele staat en verpakking terug te sturen en niet te openen.

Zodra en mits de producten in goede orde retour zijn ontvangen, krijg je binnen 14 dagen de aankoopprijs van je product(en) teruggestort op je rekening.

Klachten & Defecten

Klachten

Heb je een klacht over een product dat je bij ons hebt gekocht? We stellen het zeer op prijs als je klachten eerst bij ons kenbaar. Gebruik hiervoor het contactformulier op deze pagina of stuur een e-mail naar info@ddetailing.be.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten van de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. ODR staat voor Online Dispute Resolution (Online Geschillen Beslechting). Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Commissie.

Defecten

Hoewel we onze uiterste best doen om alle bestellingen zo zorgvuldig mogelijk te verpakken, kan nooit voorkomen worden dat er onderweg iets met jouw pakje gebeurt. Mocht jouw bestelling bij aflevering door de pakketdienst beschadigd zijn, neem dit pakket dan niet aan of vraag de bezorger uitdrukkelijk schriftelijk melding te maken van de beschadigde doos. Neem daarna direct contact met ons op via het contactformulier of per e-mail via info@ddetailing.be om het probleem op te lossen. Ook wanneer je bij het uitpakken van je bestelling constateert dat de inhoud beschadigd is, maak hier dan foto’s van en neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of per e-mail via info@ddetailing.be (stuur indien mogelijk de foto’s gelijk mee).